21.55

trött? ja skapligt. då börjar måndagen gå mot sitt slut och denna dag har inte varit den bästa direkt, eller jag har liksom inte varit på så bra humör, hade tråkiga lektioner och det gick ( ursäkta språket ) piss på engelskan. men man ska inte säcka ihop för det. snart är det helg igen och snart fyller jag år, dock vill jag inte fylla 19 jag har redan ångest för att bli gammal.. hallå!? jag är bara 19? men tydligen har jag det ändå. konstigt! tror jag är lite såhär idag dels för att min bruna färg från kroppen börjar avta samt att Thailands resan känns så himla långt borta även fast det bara var en vecka sen vi kom hem. JAG VILL TILLBAKA. det fanns inga problem där, man vaknade på morgonen bredvid sin kärlek, gick upp tog på sig bikinin gick till frukosten, la sig på solstolarna, gick ut i havet och badade, åt god mat, njöt av att livet var så underbart. åh. ae nu ska jag sova så jag inte börjar böla av saknad. mihihih
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0