29 januari 2013

11 dagar kvar till thailand och jag mår prima skinka! sov hos emilia min fina inatt vaknade upp klockan åtta och drog oss till skolan för att skriva två timmars svenska uppsats därefter hade vi mentalträning. klockan ett åkte emmis och jag till gymmet och köttade i 1,5h och därefter satte vi oss på lindhals. tog sedan bussen in till stan och blev hämtad av älsklingen. har precis ätit lite vofflor och nu sitter vi på hans rum vid en varsin dator, han spelar nördspel med sina kompisar via skype medan jag pluggar och ser på film, dock ska jag tvinga emilia att facetima med mig så jag också får lite socialitet denna tisdagskväll då pojkvännen är i full fart med att döda drakar och troll. sover iallafall här inatt och imorgon är jag ledig!! så himla underbart skönt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0