2 januari 2013

blev väckt av syster klockan 1 .. Jag sover alldeles för länge nu för tiden, dock somnade jag inte förrens halv 4 inatt, kunde verkligen inte somna så jag låg och vred och vände på mig hela tiden. Men Idag känns allt så himla bra, började dagen med en promenad med hunden, fick krama lite på min fina vän Jenny och ikväll är planerna restaurang och filmmys med Emma och Lisa, imorgon får jag träffa min pojke och om ungefär en månad åker vi till Thailand!! Inte så konstigt att jag är glad? Nytt år det känns fasen himla bra ! Nu ska jag se gossip girl. Pussss
Slänger upp en bild från nyår på mig och Emma. Att man alltid ska puta med läpparna när man har fått i sig lite dricka .. Jag förstår inte det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0