snart smäller det!

glömde berätta för er att kolmårdens djurpark ringde igår och frågade ifall jag ville komma tillbaka iår och arbeta igen, och självklart säger man inte nej till att arbeta med bamse och skutten en sommar till. förövrigt gick gymmet bra och jag köttade på som fään, eftersom det blir sista gympasset innan Thailand dock har jag bestämt att gymma lite på hotellet också. fett skönt att kunna springa ner till havet och svalka sig efteråt ju. kvällen har jag spenderat vid min resväska för att packa färdigt det mesta. blev även en promenad med lisa samt tillbakablickar på livet 2010-2011. saknar den tiden! nu ska jag sova imorgon är det en lång dag. skola 8-14 och därefter heldag men mina favorit tjejer. mer om det imoron. puss godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0