komplicerat

har precis varit ute och gått en liten sväng med min fina vän. i love you to the end. nu sitter jag i min säng och funderar lite, förstår inte mig själv ibland.. känner mig inte på topp,jag blir irriterad för småsaker och orkar typ inte göra någonting längre. hoppas det blir ändring på det snart för såhär vill jag inte må och såhär vill jag inte visa mig för folk jag tycker om. imorgon vart jag bjuden på att följa med några vänner till stockholm för en heldag med shopping men eftersom att min ekonomi säger nej måste nog även jag tacka nej till det erbjudandet..och det suger!! ska tänka på saken över natten ändå för är så sugen på att komma bort från norrköping iallafall för några timmar :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0