Im working on a dream, and i know, the dream will be mine someday

bakis frukost/brunsch på mc donalds med tjejernai morse, sedan åkte jag och mötte upp Fredrika och vi åkte till Söderköping där vi kollade på simons innebandy match, rolig match som slutade med att söderköping vann med 21-0 mot viken, stor seger eller vad ? Därefter åkte jag hem, duschade och lagade mat, vid 8 kom Simon till mig och vi har myst framför en film med lite chips och coca cola, nu ligger jag här i sängen och bloggar medan han ligger bredvid och sover så sött. Imorgon blir det att åka in till stan vid 12 och kötta på gymmet med min favvis ewelina! Mer om det imorgon för nu ska jag somna bredvid min tötis natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0