10 november

hej på er! hade en mycket fin fredag tillsammans med en fin vän. tacos och massor utav tjejsnacka är nått som man verkligen behöver ibland. vaknade halv 11 mötte seda upp familjen vid halv 12 åkte ner på stan för att.... DAAADAAAAH! boka thailandsresan!! sjukt lycklig är jag nu, om tre månader åker jag, familjen några vänner och min älskade pojkvän till thailand och är borta i två veckor. det kommer bli så himla underbart!! efter att vi bokat resan blev det lunch på paus med hela familjen. bra start på denna dag som bara kommer att bli bättre!! för ... 
 
IDAG fyller även min bästaste bäste vän lisa 18 år och det ska vi fira hemma hos henne med godmat förfest och en massa underbara tjejer därefter väntas det utgång för hela slanten!! kommer avsluta dagen med att jag sover hos pojken. jag tror på att det kommer bli en mycket bra lördag det här. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0