31 maj

sista dagen i maj. vart tog den sköna värmen vägen kan man ju dock fråga sig?
känns lite trist när man kollar hur vädret ska bli den senaste veckan.. regn regn regn ( stackars studenterna )
men vi får hålla tummarna att det vänder och blir underbart sommarväder till skolavslutningen. efter regn kommer solsken.
förövringt är jag väldigt trött mitt liv består mestadels utav plugg just nu vilket verkligen tar kol på mig.. gillar inte att lärarna ska få för sig att lägga alla stora uppgifter sista veckorna innan ett sommarlov?
aja nu ska jag krya ner i sängen och drömma mig bort lite innan det är dags att gå upp igen klockan 6.00.
sov gott nuttisar!
mitt nya fjädersmycke från style by tyra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0