jävla äpplen

har fått en allergisk reakton i ögonen på grund av att jag åt äpple för ungefär en timma sedan och sedan kliade jag mig i ögonen efter det.. smart erica SMART !!  aja känns som det blir lättare att sova nu iallafall eftersom att ögonen är helt tunga och jag känner mig extra trött. ( smart sömnmedel för äppelallergiker eller nått)
för övrigt mår jag väl sisådär om jag ska vara ärligt, var hemma från skolan idag orkade inte gå, hatar när jag mår såhär och det jobbiga är att det kommer i omgångar. sjukt knepigt det där men så kan det vara ibland. ska inte låta er läsa mera deppigt just nu. så godnatt världen sov gott och så hoppas vi på en bra och solig dag imorgon! det är ju trots allt vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0