baby, i was born to run

jag har haft två jätte mysiga dagar tillsammans med simon i sörping, sagt hejdå till honom nu då han åker iväg till usa inatt, vi kommer inte ses förrens om mer än tre veckor vilket känns lite jobbigt men man klarar sig alltid! 
kom precis hem från stan där jag tillbringade min fredagskväll på t3 och trädgårn tillsammans med fina vänner. nu ska jag föröska sova ( vilket inte kommer bli så lätt ) eftersom att jag ska upp tidigt imorgon och åka till göteborg tillsammans med familjen för imorgon kväll då jävlar smäller det.
BRUCE SPRINGSTEEN PÅ ULLEVI!!!!!! jag är så galet taggad att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. jag vet redan nu i förväg att jag kommer gråta mig igenom konserten av lycka ( nu låter jag säkert som värsta fjortis bruden.. men han är så galet bra att jag inte vet vart jag ska ta vägen ) ae nu måste jag få lite sömn så jag är pigg och utvilad tills imorgon. OOOH! nu ska jag sluta skriva.. haha godnatt! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du tillsammans med simon igen? vad kul i så fall!! :)

2012-07-28 @ 12:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0