24 juli, 2012

hård arbetspass idag också, men dagarna går ändå väldigt fort när man jobbar, det kan ju bero på att jag har världens bästa sommarjobb och får umgås med barn varje dag. imorgon jobbar jag 10.00-19.30 och sedan är jag ledig i fem dagar, hur underbart kommer inte det bli!? jo galet skönt faktiskt, man blir faktiskt ganska sliten av att jobba även om det är kul, hihi. imorgon blir det en hettsig dag efter jobbet eftrersom jag måste hinna fixa iordning mig och sedan åka in till stan och sedan vidare för att möta upp några vänner och fira min kära vän cissi som fyller år idag!! grattttis snygging ♥  nu är det dags för mig att dejta kudden. sov gott och dröm sött. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0