en praktiskt dag på team sportia

fyfaaaan vad mina fötter värker efter första dagen på paraktiken..
har sprungit omkring som en galning hela dagen och plockat och fixat med saker som jag blev tillsagd att göra haha herregud inte visste jag att det kunde vara så ansträngade att arbeta i en sportbutik ( men när jag tänker efter.. det är ju trots allt en ''sport'' butik och då kanske det är meningen att man ska anstränga kroppen lite extra ) men en helt okej första dag iallafall och imorgon är det dags igen!
men nu är det dags för GOSSIP GIRL.

Kommentarer
Postat av: linis

alltid skönt att ha något att göra pikon! men verkade det bra annars, bra tider osv? Kram,

2012-01-30 @ 19:40:37
URL: http://decemberbarnn.blogg.se/
Postat av: linis

alltid skönt att ha något att göra pikon! men verkade det bra annars, bra tider osv? Kram,

2012-01-30 @ 19:40:41
URL: http://decemberbarnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0