det är en svår tid nu men det kommer bli bra

jag önskar att saker och ting kunde bli bra någon gång, att våran familj kan få leva ett normalt liv utan massa problem och elände.. all energi tas ifrån än så fort man har har samlat ihop det igen. man försöker vara stark och visa sig glad i skolan och när man umgås med de människor som man tycker om, men innerst inne finns det så mycket som gör så ont. min familj är det viktigaste för mig och jag skulle göra allt för att de ska må bra, men jag känner att jag inte räcker till för att jag ska kunna göra de lyckliga, hur ska jag kunna göra det när saker och ting händer hela tiden? de senaste åren har varit ett rent ut sagt helvete för min familj jag förstår nästan inte hur vi har klarat oss igenom det så bra som vi har gjort. antagligen beror det på att vi har en så stor kärlek till varandra att vi kämpar genom de tuffa tiderna tillsammans och stöttar varandra, jag önskar dock att jag kunde göra mer för att stötta min familj så att de kan må bättre, jag vill göra allt för att se min mamma, min pappa och mina syskon glada och lyckliga. jag vet dock att saker kommer bli bättre, det blir det alltid iallafall för de flesta och jag hoppas att det bli det för oss också. jag menar man måste se framåt och tänka positivt vilket jag försöker göra varje dag, men alla dagar fungerar det inte, speciellt på kvällarna när man sitter själv i sitt rum och tänker en massa, det är ofta då allting spricker och tårarna börjar rinna. men jag vet ändå att allting kommer bli bra och jag fortsätter hoppas och jag fortsätter vara positiv för det vet jag att det kommer man långt med. jag vet även att min familj klarar det mesta tillsammans och jag vet att vi kommer klara det här också för kärlek gör människan övervinnlig. så till alla er där ute som har det svårt och jobbigt på något vis, fortsätt tänk positivt, umgås med dom ni älskar, ta aldrig eran familj för givet för det är det bästa ni någonsin kommer att ha, dom kommer alltid finnas där för er.

min älskade familj

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-01-11 @ 23:09:43
Postat av: wajki

<3

2012-01-12 @ 08:00:55
Postat av: bror

<3 snart kommer jag hem ett tag älskade syster.

2012-01-12 @ 09:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0