SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!!

Postat av: karin
är du och emma jessen inte bästavänner längre? varför? och varför umgås ni inte?
Svar: emma och jag umgås tyvärr inte lika mycket längre pga att vi båda har fått nya vänner och vi har helt enkelt glidit isär som man gör med vissa av sina vänner, det är väldigt tråkigt eftersom att hon är en riktigt bra tjej.men vi är inte ovänner eller något sånt vi har bara tappat den kontakten som vi hade förut men det är väldigt synd för jag saknar tiden med den flickan!
Postat av: becca
Favoritfärg? bara en! du får bara välja en!!!
Svar: min favorit färg är nog ljusblå eftersom att det är en så lung och fin färg och eftersom att det är samma färg som himlen och havet hihi vackert va? ;)
Postat av: Den där
1.Hur ser dina framtidsdrömar ut? och vad vill du göra?
2.Vem är din bästa vän?
3.Har du och din syster en bra relation?
4.Vilket är ditt favoritplagg?
5.Hur många förhållanden har du haft?
6.Du och hon lisa verkar vara jätte nära, hur länge har ni kännt varandra?
Din blogg är jätte fin ''pikon'' tacksam för svar! :p :)
Svar:
tack söta du!
1. oj det där är en svår fråga, men jo mina framtidsdrömmar är nog att börja jobba nästan direkt när jag har slutat skolan och tjäna ihop lite pengar och sedan åka runt i alla möjliga länder i världen och upptäcka massa nytt tillsammans med en vän eller flera vänner. jag vill leva livet så mycket jag bara kan! och efter några år av resande tänkte jag börja plugga, men till vad det vet jag inte ännu. det är de jag vill komma på under åren då jag är och reser.
2. Jag har ganska många jätte nära vänner som jag kan prata med och som jag verkligen uppskattar till 1000.
men den vän som står mig närmast och som jag verkligen kan prata om allt det med är lisa.
3. Jag och min syster har en bra relation tycker jag, hon brukar komma och sova hos mig i mitt rum på nätterna då ingen av oss vill sova själva och då kan vi ligga och prata om allt möjligt. visst har vi våra gräl ganska ofta också men det hör till att vara syskon.
4. Jag har flera plagg som jag gillar mer än andra men det absolut bästa plagg som jag nästan alltid har på mig är svarta jeans från carlings 499:- dom är så otroligt sköna och passar till precis allting!
5. Vet inte riktigt om man kan ränka med de förhållanden som bara varade i cirka 2 veckor när man gick i 7an? men om jag ska räkna med dom så har jag haft 5 stycken förhållanden samanlagt.
6. Lisa och jag har varit vänner i 10 snart 11 år och vi bor grannar med varandra och det har vi gjort under hela den tiden vi har varit vänner. hon är min allra bästa vän och det finns ingen som kan sära på den relation som hon och jag har tillsammans. vi har våra egna små skämt som ingen annan förstår sig på och vi känner varandra utan och innan och jag är verkligen jätte glad att jag har henne vid min sida all the time!
Postat av: Malin
Vilken hårfärg trivs du bäst i?  :) Grymt snygg som brunett är du måste jag säga!
Svar: Tack så jätte mycket Malin! jag har som ni kanske har sett i bloggen testat på de flesta hårfärgerna så som rött,blont, svart, brunt, slingor, orange men jag måste erkänna att jag trivs allra bäst i mörkt hår helt klart!
Postat av: Anonym
Hur träffade du din pojkvän?

Svar: Jag och simon träffades för ett år sedan på en fest i söderköping, vi pratade väldigt mycket den kvällen och pussades även lite vilket är sånt som händer hihi. sedan började vi smsa ganska mycket och även ta fika på stan och lite så och sedan lädde det till kärlek från bådas sida och ett forhållande som fortfarande håller i sig. älskar honom jätte mycket.
Postat av: Karin
När blev du av med oskulden?
Svar: jag var 16 år när jag blev av med oskulden

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0