sälen dag 3

idag blev det ingen skidåkning för min del hade jätte ont i benet och var allmänt trött plus att det var ganska så dåligt väder.. men imorgon är jag på igen och då ska jag åka som bara den heeela dagen!
nu ikväll har vi varit på showtime på värdshuset här i sälen och för er som inte vet så är det en restaurang där servitriserna och servitörerna dansar och sjunger och gör uppträdanden medans man äter vilket var fantstiskt roligt!! jag blev helt såld och alla sjöng med till magnus uggla,lady gaga och allt va det var de spelade och sjöng! en helt otrolig kväll som jag sent kommer att glömma!
efter middagen blev det snöbollskrig påväg tillbaka till stugan, och jag blev mulad en och annan gång av min käre far.. dock fick jag in en del snygga träffar på honom jag också hö hö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0