nu vakar du över oss finaste ängel

begravningen var väldigt sorglig och jobbig men också väldigt fin. det känns skönt att det är över nu och att du finns uppe hos morfar i himlen och vakar över oss. många tårar blev det, men det är så skönt att kunna gråta ut, det känns så skönt efteråt.
nu på kvällen har vi hela släkten ätit på restaurang och bara myst i flera timmar. jag kan inte säga mera än att min familj är det finaste jag har och jag älskar dom av hela mitt hjärta och det kommer jag alltid att göra.
numme numme 




Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Vi älskar dig med.Begravningen var jobbig men det är skönt efteråt! älskar dig Numme, du skriver så fint!

2012-02-11 @ 22:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0