it's time to say goodbye

tagit på mig en fin skjorta och flätat håret och sminkat mig lite lätt eftersom att jag vet att sminket kommer försvninna under begravningen eftersom att det kommer fällas ganska många tårar. alla ska ha på sig ljusa kläder eftersom att mormor inte ville att folk skulle ha svarta och dystra kläder på sig på hennes begravning och jag håller helt med henne, det är redan dystert som det är varför göra det ännu mera med svarta kläder?
det ska bli skönt att få säga hej då till henne på riktigt idag även om det kommer bli riktigt svårt och jobbigt, men det är tur att man har sin släkt och familj vid sin sida. ni får ha en bra dag så hörs vi ikväll. kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0