2012 går mot sitt slut

Då är detta år snart slut, ångest över att tiden går alldeles för fort, men jag har bestämt mig för att detta år 2013 ska bli så fruktansvärt bra! Jag tar studenten och massor med möjlighet kommer öppna sig. Jag har bestämt att jag ska ta detta år med storm jag ska uppskatta mer och tänka mer positivt, jag ska ta vara på tiden med mina nära och kära ännu mer än vad jag gjorde förut, för jag känner att tiden går så himla fort. Nu jävlar är det dags att börja leva livet på riktigt !! Och vet ni vad ? Jag är så sjukt taggad på det. vill även säga att jag älskar min familj, pojkvän och vänner så fruktansvärt mycket !!! Massor utav kärlek till er. Ikväll firar vi in det nya året med dunder och brak :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0