19 december

Förlåt för dålig uppdatering, igår var det en slapp dag i skolan, lunch på paus med tjejerna och firade lina och Emilia som fyllde år. Sedan blev det dans på gym och friskvården därefter fika med Emilia och sedan mötte jag upp tjernis och då åkte vi hem till mig, fick hem min finfina balklänning igår också , överlycklig tjej !! resten av kvällen myste vi i sängen framför en bra film. Idag vaknade jag klockan 11, ska springa omkring och fixa en massa saker till kvällen då det bjuda på födelsedagsfirande för min andra pärla Jenny penny som fyller år idag! Emma hämtar upp mig vid 5 då ska vi nämligen åka till scandic hotet och fixa oss för vi har nämligen fått en gratis natt där så efter krogen inatt går hon och jag dit och sover! Hur mysigt som helst! Tror det här kommer bli en as bra start på jullovet!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken färg är din klänning? Tänkte också beställa min från jenjenhouse men är osäker på om färgerna ser likadana ut i verkligheten :) fin klänning!

2012-12-19 @ 14:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0