29 augusti

spännande, det är fortfarande augusti och hösten har redan kommit.. idag gick jag till skolan vilket kändes skönt att få träffa alla glada och underbara vänner igen efter en veckas ligga-hemma-själv-och-tycka-synd-om-sig-själv- osv. hade endast en lektion vilket resonerade till att det inte alls var jobbigt i skolan idag. blev upphämtad av simon som idag tog sitt körkort, grattis gubben! åkte lite bil och pratade lite mellan himmel och jord. fick skjuts hem och läste lite i min engelska bok som vi har i läxa.. nu ska jag sätta mig ute på trappan och prata med min andra halva och senare kommer simon hit igen. byeee!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ni tillsammans igen? :D

2012-08-29 @ 23:06:06
Postat av: Anonym

Är ni tillsammans igen? :D

2012-08-29 @ 23:06:08
Postat av: Anonym

stackars dig

2012-08-29 @ 23:46:19
Postat av: Julia

Jättesnyggt hår!!

2012-09-02 @ 11:01:21
URL: http://jwinberg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0