11 augusti

gaaaah.. jag är så dålig på det här med att packa, känns som jag har glömt miljontals saker som är viktiga? hmm och saken är den att jag troligtvis kommer glömma en massa saker men nu orkar jag inte packa mera. haha 
jag är så himla taggad att det är sjukt! bara en dag kvar tills vi åker!! uuuh galet. dockär jag galet nervös inför flygresan.. som ni kanske vet så är jag galet menar verkligen galet flygrädd så får se hur detta går, har iallafall bestämt att jag ska sitta imellan amanda och lisa i planet om det nu är  så att vi har platser tillsammans !? annars vet jag inte vart jag tar vägen, då får jag be någon slå mig hårt i huvudet så jag svimmar av under starten så jag missar den. aa det låter som en god plan. iallfall är galet taggad och ikväll ska jag och lisa bara sitta hemma och tagga ännu mera och även kanske gå ner och köpa lite gottit. planet går 18.25 imorgon kväll från arlanda. så ligger det till i mitt liv just för tillfället! hade göttttttt 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0