lite besviken arg osv..

igår var det bara en massa med mys med min fina pojkvän, pizza käk och svull och film.
precis så som jag vill ha det!
vi vaknade kl 9 för att han skulle åka iväg på match vid den tiden.. jag gick dock och la mig direkt när han åkt för var så trött.
vaknade en timma senare utav att en liten fågel hade fastnat mellan fönstret ( vet inte hur den kom in där för fönstret var jätte lite öppet !?
sedan efter jag hjälpte den ut så gick jag och la mig igen.
nu har jag käkat frukost och liggger och degar i sängen igen.
det är det här som kallas söndag

Kommentarer
Postat av: linnea

As tuff bild!:D

2011-09-26 @ 13:21:24
URL: http://liinneaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0