ett tips !

i helgen var jag och handlade med mamma och jag var sådär sjukt sugen på chips och tänkte yes ikväll blir det fredagsmys med chips och film och så tänkte jag att det kan ju vara lite roligt att testa någon ny smak så jag köpte reed onion and souercream chips. det skulle jag inte ha gjort... fyfan så äckliga var dom och så vips så var min fredagskväll förstörd -.-
okej kanske inte så dramatiskt käkde glass istället men det var verkligen dom äckligaste chips ja ätit. kunde inte ens äta upp ett helt chips så äckliga var dom.. så ett tips till er bloggläsare köp inte reed onion and souercream chips OLW.
eller ni kanske gillar dom det vet ju inte jag men hmm ae kan inte förstå att dom ens blev tillåtna att tillverkas
ett litet tips från pikon!

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jag tyckte smaken på dom där lät jättegod, men när jag läste din inlägg märkte jag att jag kanske inte borde smaka dom ;)

2011-09-28 @ 21:52:54
URL: http://chrstffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0