27 oktober

köttar på gymmet
en efterlängtad paussallad
en alldeles för mätt pikon när hon nästan har slickat rent sin tallrik..
trött tjej här kan jag lova er
köttade på gymmet med loorre efter skolan drog sedan och käkade på paus fyfan så gott!
drog sedan på staden en sväng och shoppade lite kläder
kom hem vid 5 och började direkt plugga historia, har suttit i 4 timmar nu och pluggat och min hjärna vet knappt vad jag heter.. är det erica eller är det pikon ? fasen ingen aning här inte. hah aedå men jag har nog aldrig skrivit så mycket på min dator någon gång.. får hoppas det går vägen imorgon på provet.. tveksamt va
nu blir det godnatt för mig sista dagen imorgon sedan höstlov ja gud så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0