Bruce Springsteen 28/7 - 2012

jag kan för tillfället inte beskriva hur lycklig jag är..
jag kom ner till middagsbordet och mamma säger att jag har fått ett brev och lämnar över ett brev där det står mitt namn och adress och blablabal ja ni fattar, jag öppnar det och jag förstår först inte vad det är men det står iallafall att jag är bjuden på en fest och jag tänker aha vad roligt. sedan läser jag att de har fixat bruce springsteen biljetter!? jag började gråta hejdlöst och kunde inte förstå att det var sant!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA fyfan så glad jag är
tack världens bästa pappa och mamma♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är underbart att göra dig sååå glad!

2011-11-30 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0