svar på fråga !

har du fribiljetter ,typ som ligger och skräpar hemma som du kan ge bort, in till kolmården eftersom din far jobbar där, eller får du+kompisar bara gå in när ni vill? ;)

svar: eftersom att det var invigning och att kolmården öppnade på riktigt för sommaren nu i helgen så hade pappa fixat fribiljetter till mig och mina vänner just för den dagen. men eftersom att min pappa arbetar där så behöver jag inte betala för att gå in på kolmården. men då måste pappa vara med och fixa in mig. roligt med frågor bara fortsätta ställa.



Kommentarer
Postat av: frida

är du och han tjerna tillsammans? hur är han som person??

ps, du är super söt !

2011-05-05 @ 18:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0