25 maj

förlåt för jag inte bloggade igår. men hade inte tid för det tyvärr
min fina pojkvän var här igår så vi pluggade och myste så jag kände att jag ville spendera lite tid med honom istället hihi.
idag var skolan helt okej.slutade kl halv 3 och fick reda på att jag får VG som slutbetyg i datorkunskapen. känns skit skönt rent ut sagt.
efter skolan drog lisa emma lovisa och jag och käkade på chicken, kul att träffa lovisa var himla länge sen.
när jag kom hem pluggade jag lite matte och nu kollat på film. vad jag ska göra nu vet jag inte ?
kanske blir en film till eller lite mera plugga. det är sånt som märks
idag på hagatimmen i skolan var det chokladboll - ätar - tävling.
dagens ginger bild. puss på dig lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0