19 maj

skolan idag var sjukt seg , trött och illamående hela dagen dock slutade vi 12 så var ju inte i skolan allt för länge tur det. fick reda på att jag får MVG som slutbetyg i friskvården glad tjej!!
hade innebandy på idrotten med tre engelmän. trevligt.
efter skolan drog jag till stan, mötte upp älsklingen som hoppar på kryckor stackarn.. vi tog en glass på halvars och pratade lite. kom hem runt fyra och då la jag mig och sova i nån timma eller två. mår fortfarande inte helt på topp men det blir nog bättre snart hoppas jag.
imorgon är det fredag
då ska vi gymma på tjejernas atena från kl 9- halv 12 ska bli himla roligt och efter det blir det käka lunch på stan med mina fina tjejer från klassen.
pusss!
förlåt för dålig bild.
dagens outfit. blev slappa och sköna kläder idag.
tunika - monki
lackleggings - gina tricot
glömade visa gårdagens outfit så gör det nu.
tunika - gina tricot
jenas shorts - monki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0