1 maj

gårdagen blev riktigt lyckad. förfest hos madde med underbara människor sedan drog lisa emma och jag vidare till fest hos tintin där det var himla drag. sedan sprang emma och jag från södertull till rese och jag utan skor för att jag hade så himla ont i fötterna men utan skor gjorde ju bara att jag fick ännu ondare..
tog bussen hem vid halv 2, tjerna sov hos mig.
idag har han och jag bara myst och slappat tills halv fyra ungefär då han åkte iväg på match.
nu har jag duschat och ska snart ta en promenix med lisa
imorgon är det skolan igen men ingen vanlig skoldag imorgon. kärleksdag , vad nu det är ? alla blir förälskade i varandra ? låter lovande
aja nu ska jag kila ut kraam
jag och hannibanani igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0