ticktack ticktack

var nere på fotbolls möte förut och då blev det en del serious talk.
har funderat på att sluta flera gånger är inte lika pepp på fotbollen längre, men ändååå så vill jag fortsätta kommer ju säkert ångra mig om jag slutar.. jätte beslutsångest
men ska forstsätta tillsvidare så får jag helt enkelt se sen, det är ju ändå så otroligt härligt sen när grästräningarna kommer igång igen!

nu sitter jag och pluggar massor utav olika ämnen, det är engelska,svenska,matte idrottsuppgift osv.. har fått massor med läxor nu usch fy och blää på det
men imorgon är det fredag och sedan helg gu så skönt!
blir att börja helgen med bio med mina brudar myspys
en bild på mig och freddan i vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0