romme 9/3 2011

sov hos emma inatt, vi gick upp kl 04:45 , samling på skolan kl 05:45 och sedan 4 timmars lång bussresa upp till romme med skolan.
fick äran att sitta bredvid min favorit lärare.. jippie !! hmm
väl uppe i romme fick man stå och frysa i cirkus 30 minuter i väntan på att få sina skidor, men sedan var det bara upp och iväg i backarna, jag som inte hade åkt skidor på 2 år var ju några kilo nervös när jag satte mig i liften eftersom jag var orolig hur jag skulle kunna ta mig ur den där sittliften.. men VIPS det gick ju perfa! sedan ut i både röda och svarta backar ( pikon stolt ) jag ramlade konstigt nog bara en gång, DET NI!
sedan bussen hem vid 16 helt utslagen på bussen och hemma i norrköping cirkus 19.
nu ligger jag i sängen och mår sissådär i både kropp och själ.. blir att vara hemma imorgon pga olika skäl.
blev nästan en livshistoria långt inlägg om rommedagen, men var ju tvungen att få med ditt och datt höhö.
puss och hejs!
( bilder kommer )

Kommentarer
Postat av: bella

Hahah den e ju helt klart bäst, därför ju! Puss hjärtat ses på lördag :D <3

2011-03-09 @ 22:43:23
URL: http://bellaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0