klienterna

i måndags fick jag ett sms av min kära granne och vän lisa thörn det stod att det hade cyklat förbi en gubbe på cykel och lagt nått i våran brevlåda.. jag blev jätte rädd och trodde det var en bomb eller nått liknande!? haha.. jag gick iallafall ut och och öppnade brevlådan, och där låg det ett brev, där det stod gyrup - kennhet och jag bara WHAT ?
då började lisa skratta i andra änden av telefonen och då förstod jag att det var hon som hade skickat brevet.
så sjukt klockrent brev måste jag säga! dock förstår bara lisa och jag vad det handlade om men jag blev iallafall bjuden på tre rätters någon dag hemma hos henne!! hihi det ser jag fram emot. puss på dig min lilla bus <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0