27 mars

kvällen igår blev väl sådär , lite segt kunde ha varit roligare. hamnade på donken runt halv 12 eller vad klockan var? så emma och jag väntade på att vi skulle få skjuts hem av tjerna och hans bror. tack för skjutsen!
kom hem runt halv 1 kanske och tjerna sov kvar hos mig också alltid lika mysigt!
idag chillade vi hela morgonen och sedan åkte han hem och då åkte mamma,syrran och jag till ingelsta och shoppade lite saker till skolan och sedan lite annat roligt, blev även att käka på chicken en riktigt mysig dag.
nu ska jag sätta igång och plugga lite så det blir klart, sen får jag se vad jag ska hitta på
blir nog att ringa lisa och mysa lite med henne om hon har tid för mig villsäga ?
puss puss
tre bilder fårn igår då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0