16 mars

inatt sov tjerna hos mig, vaknade vid halv 7 imorse och ville verkligen inte gå till skolan skulle gärna legat kvar hela dagen i min sköna säng och bara sooovit kände jag. men icke nicke skolan måste man gå till, dagen var dock sjuukt lång och seg måste jag säga men klarade av den dagen ändå. åkte hem och somnade direkt när jag la mig i sängen
vaknade upp 2 timmar senare och fick lite panik över att jag inte hade pluggat nån matte, så nu har jag suttit och pluggat matte hela kvällen. börjar bli trött igen så blir nog att sova snart. imoron har jag matteprov och usch om det går åt helvete denna gång också.. aja det där ska jag fixa!
PUSS
brudarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0