27 juni

tjennixen solstrålar !
vaknade hos tjerna kl 6 imorse, han skulle dra till jobbet runt halv 7, men jag orkade verkligen inte gå upp då så jag stannade kvar i sängen tills kl 8 då jag gick till mormor där jag tillbringade hela förmiddagen med att damsuga, torka golvet , damma, måla staket , gå ut och gå med hunden och handla.
jag hann ju med en hel del faktiskt , fick lite money också och det är ju inte fel.
vid 2 mötte jag upp madde och lisa då drog vi oss mot smultronstället där vi käkade lite mumsig glass, efter det mötte vi också upp tjerna och gick hela fucking vägen upp för alla trappor till ramunderberget , helt slut kan jag lova att jag var.. men väl uppe var vi glada !
nu sitter jag och madde i min säng efter ett härligt dopp i sjön med lisa, vid 7 blir det att käka pizza.
jaa gu vad nyttiga vi är idag, sommarlov förfan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0