svar på fråga

hej :) har två frågor :) 
vart har du köpt de två solglasögonen du har på bilderna?
skulle inte du kunna starta en bloppis där du säljer allt du inte använder :) kram:)

svar:

dom vita glasögonen som jag har eller ''hade''  ( dom är trasiga nu ) köpte jag på bikbok i våras.
och dom andra glasögonen köpte jag på H&M på gotland i somras.
sen när det kommer till bloppis så har jag faktiskt inte tänkt att ha det tyvärr, iallafall inte som det ser ut nu men man vet ju aldrig ;)
ha det bra!
glasögonen från H&M
och dom från bikbok

Kommentarer
Postat av: Anonym

dessa?

http://www.bikbok.com/en/collection/Category/Solbriller/Avasunglasses11/?TabID=0

2011-01-08 @ 22:37:57
Postat av: ericaliiind

nae det är inte dom tyvärr, vet inte om dom finns kvar nu , men dom kommer nog tillbaka i vår igen :)

2011-01-09 @ 14:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0