internet är inte min bästa vän ..

internet funkar fortfarande inte som det ska.. därför det är så dålig uppdatering,

igår åkte jag och tjejerna hem till calle i söderköping och var där hela kvällen och natten med bästa grabbarna och bada jacuzzi och hade det mysigt , sov dock inte alls mycket eftersom lisa och jag delade på en 90 säng .. heh
åkte hem runt halv 1 idag, så idag har jag bara chillat hela dagen är sjukt trött, vaknade för inte så länge sen och ska nog sätta på en film och mysa lite,  ha en bra kväll puss och kram!
igår när vi skulle köpa pizza ( ingen bra bild jag vet )
jag efter vi badat jacuzzi
tjejerna i morse

tack boys and girls för igår och idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0