27 januari 2011

idag åkte vi och såg på bio på konstmuséet med klassen och det var inte den filmen som jag skrev igår utan det var tusen gånger starkare, är jag tjejen med kollen eller är jag tjejen med kollen? hmm
efter bion skulle vi ta en promenad från stan tillbaka till skolan och usch så kallt det var.. slutade vid halv 12 och då gick emilia och jag hem till henne och lagade makaroner och falukorv
sedan tog jag spånkisch till stan och mötte upp hannibanani och så tog vi en fika
nu på kvällskvisten skulle jag ha tränat men blev inte så pga min astma så jag och lisa tog på oss träningskläderna och gav oss ut på egen hand för att springa i våran egna lugna takt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0