smart tjej

gårkvällen hos idag blev riktigt lyckad måste jag säga, tack för vi fick komma!!
dock vet jag inte riktigt vad det var med mig och min kropp men snubbla och ramla lite allt för mkt igår..
ser ut som jag blivit misshandlad eller nått, blåmärken lite överallt på kroppen hehe, och så snubblar jag på mig själv och tar imot mig med armen så nu har jag jätte ont i armleden och mamma tror att det kan vara en spricka.. kul -.-
emma,simon och jag gick hem till mig runt 2 inatt och sov här hos mig.
emma och jag vaknade runt 9 och kollade på tv, sedan vaknade simon och då kollade vi på MTV hela morgonen
emma åkte hem runt 1 och sedan stannade simon kvar ett tag och då kollade vi på film
nu sitter jag här vid datan och ska nog hoppa in i duschen snart
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0