grattis i efterskott !

igår fyllde simon tjernström 18 år så jag måste bara säga grattis i efterskott till honom!!
GRATTIIIS till dig vännen hoppas du får många fina ballonger att leka med !! <3
i tisdags åkte jag,madde,fredrika och ebba hem till simon med han,flaxen och linus, såg film och göttade oss
vid halv 11 drog fredrika och ebba hem och jag och madde sov kvar, blev en sömnlös natt pga att två killar nästan snarkade livet ur oss herregud .. haha
en riktigt trevligt kväll och natt blev det iaf!
sedan igår gick jag på stan med emma ett tag och efter det åkte vi hem till henne och käkade
gick sedan ner till hulta och kollade på innebandy match, och sen hem och svulla godis och film
linus,flaxen,madde,tjerna och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0