27 februari

godmorgon eller snarare godförmiddag eller nått liknande
jag vaknade iaf nyss och sov som en gud inatt fyfasen så skönt jag sov!
igår var en onödig kväll på stan och hade önskat att jag hade stannat hemma men alltid trevligt att träffa mina vänner
ligger i sängen just nu och är fortfarande jätte trött märkligt kanske är pga att jag var lite bakis igår och inte sov något.. vem vet?
blir att åka till östra husby med mamma vid halv3 och fira min kusinisiin som fyller 18 i veckan grattis i förskott!
har panik för det är skola imorgon vill verkligen inte det någon stanns.. vill bara åka bort långt bort och bara släppa allt runt omkring

lajsöön,pikon,ebbii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0