15 februari

tjenna mitt bena !
hade redovisning i skolan idag.. inte kul gick ju inte bra alls, var lite nervös så pratade lite för fort kände jag
efter skolan fixade jag lite grejer och sedan mötte jag upp ebba,fredrika sedan mötte vi flaxen och tjerna och tog en fika med dom inte så ovanligt om jag får säga det själv hehe
vid fem gick jag och mötte min fina kusin wajkipajkipaj så vi gick och handlade lite och köpte kebeb och gick sedan hem till hennes nya lägenhet och svullade och kollade film och snackade massor utav skit, alltid välbehövligt, sedan kom karin och mamma och hämtade upp mig vid halv9 ungefär och nu sitter jag här i mitt rum och lyssnar på musik och äter en semla.
före
efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0