friends are good to have

hade ingen psykologi imorse vilket gjorde att jag egentligen inte behövde ta 7 bussen.. men vafan en håltimma är alltid skönt att få. resten av skoldagen var soft. slutade kl 12 lisa och jag drog till stan och käkade chicken sedan blev det lite shopping också. sedan gick lisa amanda jenny och jag och satte oss på kupolen och bara pratade någon timma och det är alltid nödvändigt.
har precis varit ute och gått med hunden en lång promenad i mörkret, jag kände att jag verkligen behöver komma ut och rensa skallen lite. och nu ligger jag i min säng och livet suger.. okej ska inte uttrycka mig så hemskt för det gör de ju inte men för tillfället är inget på topp överhuvud taget ingen gnista någon stanns SUCK. men det kommer väl förhoppningsvis fram igen till helgen får jag hoppas. nu ska jag se film och tycka synd om mig själv och bara försvinna bort ett tag hejsvejs.
mina fina flickor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0