15 december

imorse gick simon och jag som sombies till bussen väldigt trött båda två
hade psykologi på eber direkt på morgonen sedan hade vi en argumentations redovisning på svenskan
slutade kl 12 satt kvar någon timma med becca och gjorde klart vårat engelska arbete vid 1 fick jag skjuts hem av mamma. förövrigt blev jag precis klart med att städat hela huset all by myself! duktiga pikon
tänkte slänger upp några bilder så ni får se hur mitt hus ser ut nu när det är rent och fint och ingen grisstia som det annars brukar vara.

baksidan utav mitt hus

vardagsrummet



hallen



köket





Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket fint hus! :) bor du åby eller jursla, ser lite ut som jursla kan jag tycka! :D

2011-12-15 @ 18:16:42
Postat av: Anonym

Guld värt att ha en dotter som städar så bra, kram Pikon

2011-12-15 @ 19:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0