12 december

död död och åter död
det är helt sjukt hur denna måndag har varit ett helvete.så jag orkar inte ens prata om den men ni förstår alltså att den inte varit speceillt bra.. sitter nu i min säng med matteböckerna uppslagna varför? jo för jag har NP på onsdag döda mig för andra gången! nae fy vad negativ jag är men det finns inte mycker roligt i livet för tillfället men så kan det vara ibland snart jullov vilket är kanon bra!
förövrigt fick jag en gullig kommentar igår. en tjej som undrade hur jag fixar mitt hår
SVAR: jag brukar oftast bara platta det men en plattång, och sedan tupera lite så det får lite volym. annars brukar jag inte göra någonting speciellt med det utav bara sova med en knut eller fläta eller något liknande och sedan ha i lite saltvatten-spray så det får lite mera liv sedan så får håret lägga sig som det vill ( jag är ganska lat när det kommer till att fixa håret ibland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0