through the window....

har tillbringat de två senaste dagarna tillsammans med min saknade pojke, underbart att få träffa honom ingen efter fyra veckor, har ju saknat honom en del som ni säkert läst här på bloggen, jag fick massa fina saker från USA av honom, blev så himla glad  finaste han ♥
bilder på sakerna kommer så fort jag kan.

han åkte hem runt fem på eftermiddagen idag resten av dagen har jag myst lite med ormarna och sedan gick jag över till lisa och så lagade vi hemgjord pizza som blev sjukt god, kollade på how i met your mother och drack mjölk möhöhö. nu ligger jag i min säng och ska bara skriva klart det här blogginlägget och sedan sova.
och märker nu att jag inte har så mycket mera att skriva så det blir nog ett godnatt nu.
GODNATT bästa ni !

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Hae vilka gosesnusingar<3

2011-08-13 @ 22:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0