the frog you know

hej bloggen
idag hade vi nån föreläsning i aulan om sverigedemokraterna vad de stod för osv.
sedan skulle vi skriva en reflektion om föreläsningen ..
efter lunch hade vi matte och sista lektionen tema och sedan slutade kl 15.20
tog bussen hem.
nu sitter jag och gör inte så mycket, eller jo jag lyssnar på musik och väntar på att kl ska bli 6 så ska jag ner och träna fotboll! var ett tag sedan jag tränade för har haft oturen att vara sjuk en längre period.. inte kul
men nu ska jag komma igång med fotbollen plus att jag och lisa ska springa minst en gång i veckan också! duktiga




Kommentarer
Postat av: THE KING !

always the frog ;D <3

2010-09-13 @ 17:54:48
Postat av: ericaliiind

always and forever ! :D <3

2010-09-13 @ 20:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0