'' liar liar ''

slutade skolan 11.45 idag riktigt skönt! sedan ner på staden med mimmi,lisa och mimmi och käkade
handlade present till emmapemma som fyller år om drygt en timme, grattis i förskott älsklingen :*
nu ikväll har jag sett idol och sedan filmen liar liar med familjen! hahahha kan ju inte säga annat än att den filmen är helt klockren alltså, jim carry är nog en av de bästa skådespelare som finns om ni frågar mig
nu ska jag bara sitta uppe till klockan slår 00.00 för då ska jag ringa min fru och gratta henne på 16 årsdagen sedan blir det sova.
pusssss !
mimmi,jag,lisa idag

Kommentarer
Postat av: mimmi

Snyggingar vi är då!

Hihi loooove yoooou<3

2010-09-10 @ 10:26:35
URL: http://mimmihakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0