köttfärslimpa

idag var det som sagt skolfoto på skolan .. haha fick sitta allra längst fram! har jag aldrig fått göra förut
lite små kul sådär.
hade jätte jobbig idrottslektion med massor med fysövningar och jag var helt död efteråt. men så sjukt skönt.
skulle gå på stan med brudarna efter skolan ... usch haha vad trött jag var gick runt som en sombie där alltså.
kom hem vid kvart över 7 och åt mammas goda köttfärslimpa mmmmmmm gott (a)
nu har jag sett idol, wohoooo gotlänningen olle är ju fasen BÄST !
kramkram

Kommentarer
Postat av: Espen

att han är:D

2010-09-21 @ 21:48:11
Postat av: ericaliiind

jaa han är kiiing ! :D

2010-09-21 @ 22:40:00
Postat av: lucke

trevlig blogg du! :P

2010-09-21 @ 23:03:58
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0