wherever you will go

hej bloggen
vid 12 blev mamma och jag hembjuda på fika hos grannarna thörn! mummsigt med kladdkaka och vaniljbullar
gud vad onyttig man är när man är sjuk.. haha
vid 2 åkte vi ner till vårdcentralen och pratade med doktorn och jag fick göra massor med konstiga övningar.. måste sett lite roligt ut när jag stod där och vifftade med fingrarna hejvilt.
skulle ha tagit blodprov och sånt men det funkade tydligen inte på nått sett så ska ner imorgon och ta det istället..
men han såg inget som var fel på mig och det var mycket skönt att höra.
men han tror att jag lider av stress och att jag har haft så mycket det här året att jag blir yr och sådär.
aja känner mig redan lite bät

Kommentarer
Postat av: Micke (:

Sjukt fin är du Pikon (: <3

2010-10-07 @ 23:47:58
Postat av: Nelly

sicken söt kusin jag har :D skönt att det inte var något allvarligt :) ha det bra

2010-10-09 @ 12:01:07
URL: http://nellyalind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0